نمیدونم باید چی بگم!



√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√

Memories Off Girl

 

یه دختری تو محلمون هست...

اسمش شقایقه...

خوشگلم هست فقط یه خال روی گونه ش داره...

همسنه خودمه هیژده نوزده سالشه...

میگن از 14 سالگی آرره...

من خودم پسره خوبی نبودم اون موقع ولی اون از رو نادونی اون کارو میکرد واس همین سمتش نرفته بودم تاحالا.ینی دلم نمیومد...

یه شب تو پارک گیرش آوردم...

به زور نگهش داشتم البته به همه پا میده از اون بی فکراست...

نگهش داشتم گفتم:مرگه من ما پسرا چی داریم که تو خودتو هر روز واسه چن تاشون حراج میکنی؟

بهم فحش میداد ولی من تخسم از کیفش گرفته بودم ول نمیکردم...

خسته شد گفت بگم بیخیال میشِی؟

گفتم بگو...

گفت:دارم پول جمع میکنم خال صورتمو بردارم...

کُلکام ریخت...

دختر به این احمقی ندیده بودم...

مگه پولش چقد میخواست بشه؟

بخدا هر دختری ازم میخواست با اینکه وضعه مالیم خوب نیس از زیره سنگم شده جور میکردم میدادم ولی نمیذاشتم یه دختر اینجوری به باد بره...

گفتم :تو چار ساله هنوز پولتو جم نکردی ینی؟

گفت:پولم جور شد ولی الان هر روز بهم زنگ میزنن میگن پاشو بیا فلان جا اگه نرم به مامان بابام میگن......

به همین راحتی........

ما پسرا گُرگ...

اون دختره أم از شانسش خر...

ازینا خیلی زیاده...

خیلی...

شرمنده سرتو درد آوردم...

پاسخ من:

اول که مچکر بخاطر کامنتت

دوم اینکه باور کنید مغز استخونم یخ زده!

جامعه من یه همچین جاییه!

چرا از بچتون از دوستتون و ازبقیه نمیپرسین اخه چه مرگته؟!

خواسته هاشونو بپرسین بدونید!تا جایی که میشه براورده کنید از جاییم که نمیشه قشنگ و منطقی توجیهشون کنید که اخرش این نشه!

کاش ما جوونا یاد میگرفتیم که اگه چیزیو میخوایم اول به خانوادمون بگیم

کاش خانواده ها خواسته های مارو نادیده نمیگرفتن!

این همه کــــــــــــآش!

ولی کاش ما عاقل باشیم که کارای احمقانه بخاطر خواسته هامون نکنیم!

که اخرش اینطوری نشه!


نظرات شما عزیزان:

ღⓚⓛⓜⓘⓐღ
ساعت18:13---19 خرداد 1393
وااااااااااااااااااااا

mahsa
ساعت18:37---9 خرداد 1393
گند بزنن اين گداهاي بي عقلو شعورو از اون بي شخصيتاشن پسراهم خوب ميكنن بهشون دختره كه اجازه و اختيارشو داد دست پسر بيگانه همون بهتر كه هرچه پيش ايد خوش ايد

رضا
ساعت1:59---2 مهر 1392
سلام
نینا خانوم هنو جواب منو ندادین!!!!
هرچند اینبار شما تند رفتین و بد جواب دادین!
اما خب این در به اون در!
بی حساب شدیم!
.
یه چیزی گفتم آبجی:
به نظر من بهتره کل پست های مرتبط با اون قضیه رو حذف کنیم!
بالاخره زشته! شما خانوم! من آقا!
ملت رو هم که خودت بد ازشون دلخوری و میدونی...
دری وری زیاد میگن ، بدون اینکه بفهمن!

من یه سریشون رو به حالت غیر فعال درآوردم!
حالا اگه شما هم موافقین ، کلا همه رو حذف کنیم!
که کلا چیزی برای دلخوری نمونه!
اگر موافق بودین ، خبرم کنید!
من حتی این کامنت رو هم خصوصی گذاشتم!
اینجا به یکی هم سلام میکنی ، ملت کلی زر مفت میزنن!

.
و اینکه :
بعد مدت ها این وبلاگ رو آپ کردی!
من چندبار اومده بودم!
چون به این دست مطالب حقیقی و متاسفانه متاثر کننده خیلی علاقه دارم!به خصوص مطالبی مثل همین داستان!
اما خب آپ نداشتی! دیگه نیومدم!
.
درضمن:
منم دو تا وبلاگ متفاوت دارم!
به نظر من : توی این یکی شعرها و داستان ها رو بنویس!
توی اون یکی مطالب عامیانه و طنز تلخ و به قولی قرو قاطی!
خیلی بهتر میشه!
.
یه چیز دیگه هم به عنوان یه داداش!
داداش هم دوس نداری ، یه آدم عادی:

آبجی ، منم از آدما خیلی خوردم! خودت هم اینجوری که وبلاگت رو خوندم با لاشی بازی آدما آشنایی داری!
به نظر من که ارزش نداره واسه خاطر یه سری زندگی رو به خودت سخت بگیری!
میدونم اهل دل و هنری!
پس دلت رو صاف کن!
اما هیچوقت به کسی هم اجازه نده که برات لاشی بازی دربیاره!
به وقتش هم نرم باش ، هم سخت!
مشکل بزرگ امثال ما اینه که هیچکس مارو نمیفهمه! شما یه جور ، من یه جور!
فقط همدردی های تکراری !!!
بعضا هم چرت و پرت و از روی فهم پایین!
به قول خودت رفیق فقط خداس!
من اینو به خیلی ها میگم!
چون خدا کسی نیست که نامردی کنه!
امیدوارم همیشه دست خدا رو شونه ات باشه!
بازم میگم آبجی ، شرمنده ام به مولا!
الان هم خوشحالم !
میدونی چرا؟؟؟؟
چون خدا معرفت داره!
آدم هر قدم اشتباهی که برمیداره...
بازم خدا کمکش میکنه که به راه راست هدایت شه!
.
اینم بگم که :
ما هر چهارشنبه شب ، مراسم داریم!
جفتمون رو دعا می کنم!
البته میدونم که به من نمیاد اینجور آدمی باشم!
اما من هم مثل شما فقط سبک نوشتنم فرق میکنه!
اما خب هدفم اینه که یه مشکل از مشکلات جامعه رو به زبون بیارم! و یا یه سری رو به باد انتقاد بگیرم!
البته باز هم پیش میاد که یه سری نمیفهمن و فحش هم میدن!!!!!!!!!!
که این عادیه!
مردم چیزای معمولی و ساده رو بیشتر دوس دارن!
دقت کردی هنرمندای بزرگ موسیقی که واسه دل خودشون کار میکنن! معمولا مخاطبین زیادی ندارن!!! 99 درصد!
حالا چرا؟
چون طرف واس دل خودش کار میکنه! نه بقیه!
اما مثلا یه سری از هنرمندان پاپ ...
تمام تلاششون اینه که کارشون مورد پسند باشه!
دیگه دلی در کار نیست!
واس همین مخاطبینشون زیاده!
.
4 تا مخاطب که بفهمنت ، خیلی بهتر از 100تا مخاطب که هیچی بارشون نیست!

خب دیگه ، قد یه سال تایپ کردم!
امیدوارم بدون تاثییر از اتفاقات گذشته به قضیه نگاه کنی و به حرفام فکر کنی!
.
فعلا آبجی
شب خوش


رضا
ساعت16:11---7 مرداد 1392
حالم گرفته شد

aysan
ساعت21:38---1 ارديبهشت 1392
سلام.
خوفی؟
راستش منمم نمیدونم چی بگم به این وضع آتیش میگیرم وقتی میبینم 1دختر هم سن وسال خودم واسه جور کردن پول مانتو یا واسه جور کردن عمل بینیش هر روز میرن بغل یکی آخه چرا باید این جوری باشه؟؟؟
راستی ملسی که بهم سر زدی وبت عالییییییییییییییییییییییییییی یییییه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:,| 11:36 |иiηд| |



X-themes